Barbacka tur :thumbup:

Asslatjejerna / 14 November, 2010 - 20:29 /

att rida barbacka är verkligen det bästa som finns! (y)

Idag så red jag med carro igen efter en hästfri vecka..
Först så red vi ut på Lövvi och Bruno, ja red barbacka på Bruno älsklingen ♥
Sen när vi va påväg hem så ser vi att det kommer en bil, går in mot kanten så märker vi att bilen saktar in väldigt mycket oh tillslut märkte vi att det var Åsa och Jocke som kom haha,
när kom tillbaka från ridturen (vi red ettan 3 gånger) så gick vi ut och gick med Simpson och Rowdy Boy. ( Rowdy har kommit hem igen :D ) gick bra med dom också fast Rowdy gick på mig hela tiden :tired: Sen så när vi skulle släppa in dom igen så sticker dom under tråden och då kommer ju såklart Calle också ut... haha
men dom var lätta att fånga.
Sen så red vi ut barbacka bägge 2. Vi red Vilandra och Candy, ja candy och carro vilandra, dom var rätt pigga, i andra galoppen så kickande Candy 1 gång haha men jag satt kvar :rolleyes:

Skit vad ja har saknat att va på Stall Assla ;o menmen nu är jag tbx igen :D


Gammal bild på mig och Bruno, hoppas vi inte har haft den tidigare.. sry för repris bild isf (:

foto: Carolina willig


/Sanna
Postat av: Sanna

sv: vet inte

2010-11-15 @ 13:40:26
URL: http://sannapauliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skriver aldrig felicia ngt?

2010-11-15 @ 18:04:15
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hehe, vinnaren av tävlingen kommer upp ikväll! :D

2010-11-15 @ 20:03:28
URL: http://lizzylover.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: