Vårens första invigning av vattnet.

Asslatjejerna / 07 April, 2011 - 20:46 /

Hejsan Hejsan.

Nu när Lövvi åter igen är frisk så tog jag och Carro en liten ridtur. Hästarna var pigga och glada, så vi bestämde oss för att rida och titta om det fanns något vatten vid klätterbackarna. Och det var det. Hästarna tyckte det var super kul fast Candy vågade inte gå i vattnet om inte Lövvi gjorde det.
Kanske inte kommer vara så mycket istallet nu förrsän jag får en cykel, eftersom det hände en olycka inatt med vårat hus, och med bilen..
Vi filmade en gång när vi red lite i vattnet för skoj skull :)
Videoklippen kommer upp imorgon, fick in dom på datorn men då försvann dom.


/Sanna



Tror detta är samma vatten. Dock är detta en bild från förra vintern (tror jag) Och idag var det upp till knäna istället

Postat av: Tuva

Vad roligt! :D



SV: Jaaaa jag följer er blogg :D Följa min? ;) (a)

2011-04-07 @ 21:27:12
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Emma - En allroundryttare!

SV: haha nej okej inte så mycket bajs. Men en hel del kan man säga! Speciellt vid morgonfodringen för då har hon inte fått i sin morgonmat så då är hon vrålhungrig. Knäpp hund ;)

2011-04-07 @ 21:44:09
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Emelie

olycka?

2011-04-07 @ 21:56:31
URL: http://shettismulen.devote.se
Postat av: suuupersmart

så himla kul att rida i vatten, särskilt om den andra ramlar av , MOHHAHA

2011-04-08 @ 21:34:11
Postat av: Helen

Asså varför har ni alltid någon häst som är skadad??? Lixsom varje gång jag läser eran blogg ( inte ofta då den inte är frestande ) så läser jag skadad häst , mycket galopper , hoppning , och stor ryttare på ponnys ;S seriös, Sanna eller vad hon heter borde kanske 1. skaffa större häst/bredare ponny 2. lite finare ridskor(?) 3. banta några kilo:n tycker synd om C, D ponnysar som får bära sådana tunga ryttare , gör mej förvivlad.. Ja , kan vell inet bara hacka på Sanna , Carolina borde kanske skaffa sig liite snyggare ridhjälm , din är lixsom riktigt old school , inte speciellt fina kort där heller , ja typ.. Båda borde lära sig ta bättre kort , bttre kamera , eller gå en fotokurs , ngn utaver kan vell lära sig göra en bloggheader som e liite mer frestande , till och med jag som inte bloggar själv men ängnar tid i PS kan göra det bättre än er .. Jo.. försök ta det lite försiktigare med hästarna och försör inte Candy nu igenom attrida sönder henne , som ska vell hålla i några år till hade ni tänkt? Samma med Löövi Ha det brahälsningar Helen

2011-05-14 @ 00:21:20
Postat av: Carolina

1. Hon hade bara bett från knott

2. Jag har min ridhjälm när jag rider hemma på stallet och har en annan ridhjälm vid seriösare träning och tävling.

3. Sanna har la för fan vilka skor hon vill.

4. Haha xd Hur mycket kan du egentligen? xd Sanna är varken för tung eller för lång för C/D ponnyer.

5. Vi skriver ju inte direkt ut: "Ah idag galopperade vi 4 gånger"? Så vart fan har du fått det ifrån.

Vi galopptränar ca 1 gång i veckan för kondisen, hoppar typ 1 om inte mindre ibland. Dressyr och uteritter ligger lite blandat.

2011-05-14 @ 22:10:53
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: