Gårdagen

Asslatjejerna / 21 April, 2011 - 13:23 /

Hejhej

Bloggen har legat lite nera det senaste pga att vi har vart i stallet hela dagarna, så vi har inte hunnit med. Men nu kommer vi igång igen.
Som sagt. Igår var det full rulle hela dagen i det varma vädret. Vi städade och fixade lite mer ute i hagarna osv. Lite senare på kvällen så kom Felicia, Emilia och Johanna. Det blev ridpass för Åsa på fyra ryttare. Det blev Banjo, Lövvi, Candy och till och med Rowdy Boy fick gå med. Så igår åkte vi hem sent och var inte hemma föräns vid 21.00.
Därav ingen bloggning ;)


Litet barn på liten Queenie

Postat av: Emma - horseback riding and photographing.

Hej hur är det med er? :)

2011-04-21 @ 14:26:20
URL: http://emmajjoo.blogg.se/
Postat av: frida

hejsan! Jag tänkte bara berätta att jag har nu skaffat en ny blogg, förut bloggade jag på "pahastensrygg" med en kompis, men jag kände att jag ville skffa en egen. Så kika in på min blogg och jag bjuder på bilder,tips och välskrvina ridpass. ha det bra!Frida

2011-04-21 @ 15:26:54
URL: http://hankallasemi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: