PÅSKLOV! :D

Asslatjejerna / 15 April, 2011 - 20:42 /

Hejsan hoppsan!

Tog bussen upp till stallet idag. Riktigt härligt var det eftersom jag inte har vart där på hela veckan. Stallet var så gott som färdigt när jag kom. Så jag gick direkt ut och hälsade på Candy och Lövvi. Fotade dom lite granna och sedan gick jag ut och hälsade på Bruno. Han var hur mysig som helst idag ♥ När Carro hade bytt om tog vi in hästarna och gjorde iordning dom. Red den rundan som hon och Åsa hade ridet några dagar tidigare. Den såkallade Galopprundan. Det gick super, men var riktigt jobbigt, var helt slut redan efter första traven. Hästarna var pigga och glada. När vi kom tillbaka efter ca. en timmas ridtur så fixade vi hästarna innan vi gick in till Jocke och pratade lite.

/Sanna



Candy och Lövvi :)





Bruno och Arien♥

Postat av: Josäfin :>

Sånna sötisar :D

2011-04-15 @ 22:22:33
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: Nix, går ut med min grannes hund 1 gång i veckan och får betalt, hehe :)

2011-04-15 @ 22:32:21
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Emelie persson

nemen vilka sötnosar på bilderna :D

Rider ni inte dom längst ner? :p

2011-04-16 @ 11:17:49
Postat av: Sanna

SV; till Emelie persson.

hehe tack visst är dom

Jo, eller ja. Bruno (den till vänster) är halt, (under igångsättnng, promenader osv.) och Arien (till vänster) är 3 år och under inridning, tack för din kommentar :)



2011-04-16 @ 11:28:42
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: