Arien i arbete.

Asslatjejerna / 31 Januari, 2011 - 20:48 /

Arien tömkörs ju lite då och då, och nu var det väl andra gången på ett bra tag. Jocke hade henne lite i körhagen idag. Hon är ju superduktig och lär sig fort, men hon är fortfarande nervös för kedjan, som han brukar ha på marken bredvid henne. Fast det är när den snuddar henne som hon blir helhispig. Ändå är hon kolugn när han ställer sig bredvid och skramlar med den på henne. Då är det liksom ingenting. Men förövrigt hoppas jag dom blir ett fint ékipage, när Arien börjar ställas inför vagnen! :D

/Carolina

Ni får nöja er med lite kassa bilder, eftersom min vanliga kamera försvunnit ;(




Foto: Carolina Willig
Postat av: Emma

Sv: Japp den var god! :) Men vi hade inte lagat själva, det hade mamma gjort. Kanske därför den var så god? Haha :P



Kul att tömköra! Faktiskt något jag aldrig gjort...



Ha en bra dag,

Kram

2011-02-01 @ 06:53:30
URL: http://emaapemma.blogg.se/
Postat av: Angelina

Haha, jag kom att tänka på sadeln för att jag så gärna vill ha den. Och jag har världens snällaste pojkvän som faktiskt skulle kunna köpa sadeln åt mig, även fast den kostar måååånga tusenlappar. :D Men nu blev det ju inte sadeln, vilket jag inte trodde heller, fick den nya modellen av iPod nano! :D

2011-02-01 @ 08:44:44
URL: http://inchlaggan.blogg.se/
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Vilken härlig häst! :)



SVAR: Tack, blev lite förvånad men såklart superglad! :)

2011-02-01 @ 09:46:20
URL: http://ridboken.aenn.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: