Sjuk & klinikbesök.

Asslatjejerna / 16 Mars, 2011 - 08:44 /

Oj oj.. Vad längesen det var jag skrev ett inlägg här, hehe.
Som jag skrev i rubriken så har jag börjat att bli sjukt. Värdens jobbigaste huvudvärk (av all stress, men ändå) förkyld och hosta. Har haft feber i två dagar på morgonen men den har alltid försvunnit efter någon timme. Hes som satan är jag också, så jag pratar riktigt roligt nu haha.
Idag så är jag hemma från "jobbet". Jag praoar egentligen denna veckan men inte idag, eftersom Bruno ska till kliniken halv 1. Åsa och Jocke hämtar upp mig och Carro sen :D

/Sanna


Foto: Carolina Willig.


Postat av: Evelina Falkestam

SV: ja precis, hästen på headern... han har varit halt till och från en längre tid, röntgade ryggen och 4kotor satt nära varandra och 2låg övervarandra, så det är därför han varit halt och kommer aldrig att hålla för det jag vill+att han har ont!

2011-03-16 @ 11:45:53
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/
Postat av: hedda josefsson - en blogg om hundar, hästar & livet.

åh så söt ponny o vilken gullig header :)



ställ gärna en fråga i min frågestund :)

hästar, tävling, om mig, hundar, träning, skola, shopping osvosv! (:

Postat av: Elisabeth

Hej! Tack för kommentaren och fortsätt gärna att kommentera och läsa min blogg! Ha det gott!

2011-03-16 @ 21:48:11
URL: http://dressageforlife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: