Skogshopptävling :D

Asslatjejerna / 26 Mars, 2011 - 19:06 /

Skogshopptävling, 30 April

Anmälan till

Carolina Willig - 0739055969

Sanna Petersson - 0706221959

Sista anmälningsdagen går ut den 25 April. Startlistor kommer upp 26/27.

 


Första start ca 11:00


Öppet att komma 09:30


40 kr/start, max 2 starter per häst.


Vi börjar med klass 1 där skogshindrena kommer ligga runt lite lägre och lite högre än 70 cm. Lite senare på dagen finns även klass 2 för dom som vill hoppa lite lägre (Dvs, bom-40 cm)


Några skrämselhinder kommer dyka upp.


Tävlingen hålls på en sträcka i skogen, brodda din häst ifall gräset är halt, du väljer själv. (Samma med framridning)


Det kommer finnas lättare servering för dom kaffe och fikasugna.


Trafik nära parkering.


Tänk på att bära väst.


Det gäller att gå runt felfri men också på snabbast tid. Rosett till 1-4. Pris till 1:an


Mvh

Carolina & Sanna



 


Postat av: Michelle

vad fin eran nya header blev:D <3

2011-03-26 @ 19:11:16
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Bella Manson - Kom ihåg namnet

Vilken rolig idé :) vart är det tävlingen kommer vara någonstans? Är den öppen för alla?

Fast jag vet inte om mina hästar kan hoppa, har aldrig testat ^^



Har precis skrivit ett inlägg i bloggen om hur det kommer sig att jag började med just monté ^^

2011-03-26 @ 20:42:33
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Foton av Emma-AUTOMEDELANDE

Hej!

Jag har varit borta från bloggen nu i några veckor.

Men nu är jag tillbaka med nya krafter!:D

Hoppas allt är bra och ha en riktig trevlig helg!

Kram

2011-03-26 @ 21:20:07
URL: http://fotonavemma.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: