Finfint väder!

Asslatjejerna / 08 Maj, 2011 - 17:45 /

Hejsvejs!
Åh, jag blir så arg på blogg.se ibland. Jag hade skrivit ett inlägg och när jag klickar på "spara och publicera", så försvinner det. Suck...
Jaja, iallafall så har jag inte orkat ta mig till datorn försän nu. Men idag har jag vart en liten sväng i stallet, trots min dunkande huvudvärk. Jag tog ut Lövvi på en skrittur. Mitt i rundan hoppade jag av och så stod vi och tittade på lite får. Mycket skrämmande enligt henne :D Under veckan som jag ställt av henne lite så har jag saknat att rida henne enormt, så jag var väldigt glad efter den turen hihi. Efter det så mockade jag, sopade och fyllde på vatten. Lite småpyssel hinner man ju alltid med också.


Inga nya bilder har jag orkat ta heller. Men här får ni iallafall en på Bertil.

Postat av: lovisa

Har du haft en bra start på en ny vecka?:)



Just nu har jag en kanontävling med www.brandsinfashion.com där du kan vinna ex; badmode, väskor,smycken,klockor,skor,wct-jackor och MYCKET MER av märken som converse, ed hardy, dior, chanel mm!

är du nyfiken?

klicka här för att läsa mer/anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-09 @ 09:56:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Fy vad söt!

2011-05-09 @ 12:56:21


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: