Klassfotboll och städdag.

Asslatjejerna / 30 Maj, 2011 - 07:18 /

Hejsan!
Igår blev det klassfotboll på förmiddagen för min och Carros klass som gällde. Min klass kom tvåa av hela allt. Carro och hennes klass kom 3:a sin grup. Efter att Carro hade spelat sin sista macht så åkte vi mot stallet för en städdag. Mycket som behövdes göras, men vi började först med vatten och schabrak rummet och fixade iording det fint. Tvättade även några schabrak när vi ändå var igång. Sen tog vi itu lite med sadelkammaren, sopade lite och så, inför imorgon då det kommer några och kollar på Banjo och eventuellt Lövvi också.
Fotade även lite hästar på betet innan vi åkte hem.
Nu ska jag snart ta lite värktabletter, (vilket jag har glömt av idag.. woops!) så ja kan fixa lite mer inlägg :D


Glömde såklart ta för-och-efter bilder




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: