Ett nyligen dissat säkerhetsskydd.

Asslatjejerna / 01 November, 2011 - 12:10 /

Kommer ni ihåg när jag dissade säkerhetsvästen Zippa? Jag ska nu stå upp för det och säga att jag inte håller med om den dissen längre. Jag undrade också i samma inlägg om jag missuppfattat västen speciella funktion, och det visar det sig att jag hade. Jag såg nämligen sådana på Skara Hästsport och efter att ha klämt och känt på den ett tag så förstod jag att den var gjord i ett mycket bra material. Den var liksom mjuk för att den skulle vara följsam. Så det gick att "böja" västen hit och dit. Samtidigt var den ändå hård för att ge det där skyddet en väst bör göra ifall man har oturen att bli trampad eller ramla av och slå i något hårt.
Ville bara tala om att synpunkter kan ändras, och att man inte ska ta för givet att dissa saker man aldrig provat på själv :) Jag har även förstått att det finns såkallade drömvästar, haha.
Postat av: Littan

Fin design!

2011-11-01 @ 12:21:01
URL: http://littan.blogg.se/
Postat av: sanna - sanna och rebo

Fin blogg! :D



Nystartad häst blogg.. va tycks ? Kram.

2011-11-01 @ 12:54:12
URL: http://sasasanna.blogg.se/
Postat av: Susanna

Tror det var den västen jag precis köpt då du dissade den och jag tyckte den var super då, samma nu, trots ont om pengar har jag inte ångrat mitt beslut, trivs super i den västen och är så nöjd med mitt köp! =)

2011-11-01 @ 20:44:05
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Susanna: Super att du trivs då!

2011-11-01 @ 21:19:55
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: