Lilla MY

Asslatjejerna / 04 November, 2011 - 09:44 /

Igår red vi ju som sagt bort till ridhuset för att hoppa lite. Etersom Grynet fortfarande står och vilar för att kunna bli bra igen så har jag tagit mig an My trots att jag egentligen är för lång för henne.


My är en B ponny som tidigare gått nationell LA i hoppning men kräver ett starkt ledarskap och en tuff ryttare då hon är rätt så skarp.
Hittar man bara knapparna på henne så hoppar hon som en gud. jag har tävlat henne några gånger tidigare när jag fortfarande fick tävla B ponny då förra ägerens lille son hade svårt med henne då hon som sagt är väldigt mycket häst. Hade hon varit en C ponny så hade jag med glädje fortsatt tävla henne då jag nu hittat knapparna och får henne att hoppa 90 metersbanor med klipp:)




 

Postat av: Anna

Fin:)

2011-11-04 @ 10:36:31
Postat av: Anna

Är den till salu?

2011-11-04 @ 10:39:15
Postat av: Emilia

Lilla myspys:)

2011-11-04 @ 11:00:27
URL: http://Stallflickorna.devote.se
Postat av: carolina - hästblogg

Svar till Anna: Ja den är till salu och finns på hästnet.

2011-11-04 @ 15:59:55
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: