Glad ponny glad ryttare.

Asslatjejerna / 26 November, 2011 - 16:40 /

Ännu en gång var det några månader sedan jag satt på Lövvi, och då var hon ändå inte frisk och fick vila ytterligare. Jag red henne lite kort idag, och jag kan faktiskt säga för första gången på länge hur fräsch hon kändes! Frivilligt tog hon galopp och visade inget tecken alls på smärta. Dock var hon ju ganska tittig så om hon hoppade till för något så småhaltade hon lite efter. Det är så lite så det knappt känns, men det är ganska synbart. Men vi hade riktigt kul iallafall, både jag och hon! :D

Sedan jobbade jag Tilly från marken, samma sak som sist. Gick dock inte lika bra, men hon lyssnade iallafall på vad jag bad henne om. (Lite halvhjärtat) Nu kan jag nog bergis börja rida henne igen! Emilia och Felicia red i hagen medan jag fotade. Fick dock inte till några kort då det verkligen är något allvarligt fel på min kamera. Kan ju inte byta den så här långt efter heller.
Också dagens favoritbild haha!
Postat av: Amanda

vad är det för kamera du har? :)

2011-11-27 @ 12:47:08
URL: http://amandahed.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: