Markhantering och städning.

Asslatjejerna / 24 November, 2011 - 22:09 /

Började eftermiddagen med att jobba Tilly från marken. Hon skötte sig verkligen över förväntan. Jag använde mina erfarenheter jag fått utav att kolla på andra. Jag fyllde helt enkelt fickorna med pellets, för det är verkligen något hon älskar. Sedan hade jag bara som "regel" att hon skulle gå efter mig, stanna när jag stannade och backa efter mig (på kommando) Sedan knäppte jag grimskaftet runt halsen och upprepade övningarna. Till sist kunde jag släppa henne lös och hon lydde fortfarande minsta vink. Snacka om att vara ivrig i mat ;)

Sedan röjde Felicia och jag upp sadelkammaren, stallet och städade våra gaderober. Skura hinkar hann vi också med innan jag försvann.
Gillar hennes färgskiftning i svansen som går precis i samma nyanser som hårremmen, dock syntes det inte så bra på bild.
Postat av: jenny

Hej, allt bra?

2011-11-25 @ 00:42:58
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: