Behövande hjälp.

Asslatjejerna / 16 Oktober, 2011 - 19:00 /

Jag skulle behöva lite hjälp med att piffa upp kommentarssidan lite. Har letat och letat på "designadinblogg" men hittar inte. För att det ska bli snäppet trevligare för er att kommentera, undrar jag hur man ändrar textstilen i dom rutorna här nedan som är markerat med ljusgrönt.

Tummen upp för en vänlig själ som jag hoppas skriver en enkel förklaring! :thumbup:

Postat av: NellieB

sv. tack för din fina kommentar.<3

Vill bara förklara..

Ägarna till Bellman sa direkt till mig att försök börja tävla direkt å få erfarenhet på han. Han behöver inte d utan d e jag å dom tyckte att d får jag på banan. Han är svår att ha med i en hoppgrupp. Han kan jue inte stå stilla precis å dampar loss. Så åk ut å ha roligt. Åh de har vi...å jag tkr d blir bara bättre å bättre. Jag börjar förstå mej på han nu. Man kan inte ändra han, bara lära känna han. Jag förstår va dom mena nu. Han blir faktiskt mer cool på tävling än hemma. Han e erfaren. Hemma då bara rusar han...bockar. Försöker du hålla tillbaka han så står han å bara stuttsar =D

2011-10-16 @ 22:17:39
URL: http://nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: