Chaps.

Asslatjejerna / 21 Oktober, 2011 - 11:04 /

Eftersom jag har väldigt svårt med att beställa chaps/ridstövlar över internet måste jag vara stensäker på att det passar. Jag har väldigt svårt att hitta storlekar som passar både vad och längd. Ofta är dom alldeles för långa eller alldeles för trånga. Nu har jag provat med att beställa hem dessa chaps, och dessutom mailat företaget. Nu borde de passa! :)


Inte sådär supernöjd med materialet på bild. Men man får ta chansen när man hittar något som passar bra storleksmässigt!

Postat av: tovearvidsson

okej, va bra, taack så mycke :)

2011-10-21 @ 11:16:32
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Ja, jo, men jag vet inte, du kanske är dressyrryttare? blir lite annorlunda då. Jag är hoppryttare och jag kräver lydiga hästar, om det så krävs en ordentlig genomkörning så dom sedan kan gå fint även i skogen, de ska gå o styra på tävling och allt ska var akontrollerat, och det ska inte behöva ta en månad att fixa till :)

2011-10-21 @ 11:49:35
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Okej :) JO men unghästar såklart, snackar itne om unghästar, även om dom ska vara lydiga dom med så kan man absoltu öva dom mycket i skogen då det itne är samma diciplin som gäller på 3-5 åringar. Dendär femåringen jag nämnde är somsagt hos mig för tillridning och då vill jag att ägaren ska få se serultat, springa i skogen mer än på banan kan hon göra när hon kommer till ny ryttare, sen är hon väldigt väldigt klar för o vara 5 år, huvudet av en 10åring ungefär.

2011-10-21 @ 12:08:29
URL: http://cooorre.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: