Minns ni?

Asslatjejerna / 27 Oktober, 2011 - 09:00 /

Jag kommer ihåg att när man var liten, eller precis hade börjat rida, införskaffade man sig snabbt ett par ridvantar med noppor. Som på bilden eller liknande. Jag hade flera billiga par från typ ÖoB eller något.
Någon som fortfarande rider med dessa, och kan förklara hur dom är att rida i? Nej  - ingen tanke på köp, men vill veta om dom är så hemska som jag minns (hihi)
Postat av: Anna

har dom när jag mockar och rycktar leriga hästar,tror aldrig jag har ridigt med dom^^

2011-10-27 @ 10:42:20
URL: http://annashastliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

dom svarta längst ner har jag nog. Om det är dom som kostar typ 20 och är från hööks. Dom är JÄTTE bra att rida med om du har en stark häst. Får ett super bra grep om tygeln. Andra vantar jag har vill liksom glida lite. Dom är ju så billiga så jag brukar köpa hem några par. Dom håller inte längre än ett halv år till ett år så det är ju negativt. Men eftersom dom är billiga funkar det. ;)

2011-10-27 @ 14:27:38
URL: http://johannawahlstrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: