Cantina, Hannes och Tilly.

Asslatjejerna / 15 September, 2011 - 18:52 /

Halloj, har precis tryckt i mig lite mat. Man blir ganska hungrig av att inte äta på vanligtvis 7 timmar. Ibland hinner man ta något mellanmål i skolan. Som tur är.

När jag kom till stallet började vi med att jobba Cantina. Började med att hänga lite på henne. Lugn som en filbunke. Fortsatte lite med longering när jag satt på henne. Det kändes faktiskt inte så mycket att hon var stor häst, men när hon får muskler och allt det där, då kommer hon nog bära upp mycket mer :D
Vi fortsatte kort med Hannes, men med tömkörning. Till sist red jag ut på Tilly med Emilia.

Vem är då Cantina?

Calle


Postat av: * ssandraf

Dagens blogg är nu utsedd :) gå in och kolla om det var du som vann

2011-09-16 @ 06:03:50
URL: http://ssandraaf.blogg.se/
Postat av: JOZ

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker (: Skulle du komma tillbaka?

2011-09-16 @ 15:46:26
URL: http://bedeliciious.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: