Hopp ridläger på backgården

Asslatjejerna / 22 September, 2011 - 10:42 /

I somras närmare bestämt i Juli var jag på hoppläger på backgården i Axvall hos Erika Andersson.
Jag tycker verkligen om att träna för Erika och försöker att göra det regelbundet, eftersom jag fortfarande inte hade hittat någon ponny fick jag låna min kompis Hugos D ponny på lägret. D ponnyn heter Master Joe och är en riktigt mysig ponny, han är mer som en stor häst eftersom han verkligen är super maxad.
Lägret varade i 4 dagar och då hann vi med två ridpass om dagen. sista dagen avslutades med en clearround.

Erika brukar ha ridläger även på jullovet men då är det bara en dagsläger
Så himla tråkigt att grynet är skadad så jag inte kan komma igång på honom:(

här är iaf några bilder från lägret, visst är han fin Joe? :)

Postat av: oliwia wikström

Gud va du är fin stumpan!

pusspuss / oliwia <3

2011-09-24 @ 11:40:01
URL: http://oliwiawikstrom.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: