Varför så mycket hiss och varför så lite diss?

Asslatjejerna / 22 September, 2011 - 11:30 /

Ni kanske har märkt att det kommer upp väldigt mycket hissar på bloggen och mycket mindre dissar? Själv tycker jag att det inte är något problem med det alls. Hellre tar jag fram possitiva och snygga prylar och visar på bloggen än att ta fram någon tröja som inte jag tycker om. Tänk vad många egentligen som läser vår blogg och har just den tröjan. Inte så kul att läsa hur illa någon tycker om den och alla kommentarer om hur folk håller med. Om nu så är fallet. Då kanske den ligger intryckt i gaderoben nästa dag pga grupptrycket.

Men däremot kan man ju dissa konstruktionen av något, alltså hur en grej fungerar samt kvaliteten på grejer och klädesplagg. Förstår ni hur jag menar? Dock tycker jag det är lite svårare att hitta en diss. Alltså som man själv upplevt inte vart bra. Inte något man ser på bild och antar att det inte funkar så bra (undantag finns väl alltid).

Hoppas det inte var alltför negativt inlägg, ville bara få fram varför det skilde sig så mellan antal hissar och antalet dissar :D



Postat av: emma

ALLT BRA IDAG? va gärna med i min tävling där du kan vinna kändis armband :*

2011-09-22 @ 12:42:12
URL: http://emmababy.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: