Vilandra

Asslatjejerna / 29 September, 2011 - 15:43 /

Nu ska snart Vilandra sättas igång igen efter att ha vilat sen i början av året på grund av att hon fått föl, hon har alltså varit mammaledig kan man säga;)
 Vilandra har jag ett aldeles speciellt band till då jag red henne allra första gången då hon bara var sutten på några gånger. Vi har sedan dess tävlat en del CL hoppnigar och sedan även lokala ungponnyklasser där vi lyckades kvala upp till avd A på bara tre starter:) Jag tävlade henne senast i augusti förra året, sen fick hon vila från tävlingarna och bara ridas i skogen fram till fölningen som var i April och nu ska hon sättas igång igen.

Hon är ju en C ponny men inte så stor så jag är på gränsen till för lång, så vi får väl se vem av oss som åttar sig uppgiften. Hon är hur som aldeles underbar att rida.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: