Dagens: Titthinder.

Asslatjejerna / 23 April, 2012 - 23:30 /

Jag hade inte tänkt rida alls idag. Planerna var från början att ta stallet och sedan piffa upp ponnyerna och fota när Felicia red. Så blev det dock inte utan Åsa hjälpte mig och Felicia på banan med Tilly och Candy. Meningen var att hoppa titthinder och hitta ett system som funkar oavsett plats om dom skulle stanna etc.
Vi hoppade plastskynken på olika vis samt en tunna ute i hage på gräsunderlag. Jag tyckte väl det funkade helt okej, nu jobbar vi på ett annat sätt som inte stressar upp Tilly.

En svettig krulltott ♥


Postat av: Sandra

Oj oj va päls!

Va bra att du hittat ett system för titthinder. Det är svårt med hoppning tycker jag.

2012-04-24 @ 08:12:17
URL: http://motosidressyr.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: