Bästa hissen, Peppande kommentarer

Asslatjejerna / 28 Augusti, 2012 - 11:37 /

Ni gav ett flertal olika saker ni hissade, och jag tog nu fram den bästa.


Håller helt med Frida, alla som läser olika bloggar borde stötta och diskutera med varann, "Allt är tillåtet" så länge det är positivt. Man kan ju självklart ge kritik ändå men bara man framför det på ett bra sätt. 
 
+ Den här tjejen som hon nämnde som bloggar på hovskrape.blogg.se, är riktigt bra på att framföra vad hon tycker på ett positivt sätt. Man ler alltid lite extra när man får sådana kommentarer av folk.
 
Postat av: EMILY

Hej skulle bli så glad om ni kunde kolla in min blogg och säga vad ni tycker om den med några komentarer! PS. jag älskar asslatjejerna! bloggar bra har inte dålig update!
Tacksam för svar! // Emily
bloggadress: www.emilyluigi.blogspot.se

Svar: Tack vad gullig du är!
Jag kan tyvärr inte svara på din blogg...
a s s l a t j e j e r n a

2012-08-28 @ 12:56:20
URL: http://emilyluigi.blogspot.se
Postat av: EMILY

Okej tack för att ni svarade! // Emily

Svar: Ett tips är att fixa ditt kommentarssystem, så folk kan kommentera :D
a s s l a t j e j e r n a

2012-08-28 @ 14:17:16
URL: http://emilyluigi.blogspot.se
Postat av: EMILY

OK!
Hur gör man det? :D

Svar: Jag vet inte riktigt, jag kan inte blogspots design, men du får ju ändra så att man kan välja namn/URL bloggadress istället för bara googlekonto, osv :D
a s s l a t j e j e r n a

2012-08-28 @ 17:07:40
URL: http://emilyluigi.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: