Hästarna

Asslatjejerna / 10 Augusti, 2012 - 11:43 /

Vilka hästar vi för närvarande har i stallet kan vi såklart presentera :D

 

Vi börjar med de som jag rider regelbundet i storleksordning.

 

En stor häst som finns i stallet och rids regelbundet av mig är  NEW LUCK (2004) e. Newton u. Franka II ue. Corleone.

 

Han kallas även Hyenan han är en av mina favoriter, jag har alltid gillat Hyenan och hopptränade med honom då jag bara var 11 år ;)

 

Hyenan är visad som unghäst med fina poäng och han har bland annat en 9a på galoppen. Han är en duktig dressyrhäst och har kapacitet även i hoppningen, fälttävlan skulle han lämpa sig yppeligt för.

 

Igår hade jag med honom på Pay and Jump för första gången och det gick riktigt bra!

 

Bild från hoppträning för ca 4 år sen ;)

Bild från banan här om dan ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: