"Idrottslyftet"

Asslatjejerna / 27 Augusti, 2012 - 14:00 /

Är en rad träningar i både hopp och dressyr framöver. Både jag, Felicia och Emilia är anmälda. Detta är träningar som man endast betalar 50:- för, resten kommer det sk idrottslyftet betala. Jag har för mig att vi kommer rida för Matilda dessutom, så det blir kul. Träningarna håller hus i Mariestad, så nu kommer vi åka åt andra hållet.
 
Emellanåt kommer nog clearrounder vara inlagda, så då har man något att sikta lite på :)
 
Postat av: Carro

Kul med lite tävlingar!

2012-08-27 @ 16:14:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Maja - ungponnyryttare

Jaha, vad kul att ni ska komma hit till Mariestad och träna. Jag ska också vara med på Idrottslyftet med min nya ungponny Juni. :)
Kommer ni att vara med nu redan i helgen den 2 september tro? Då ses vi kanske, vore kul!

Ni vet, det är jag som ridit Tilly och Lövvi som jag redan kommenterat men..

2012-08-27 @ 18:19:54
URL: http://majajohanssoon.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: