Kamera

Asslatjejerna / 23 Augusti, 2012 - 15:56 /

När man är i stallet vill man ju självklart ta kort eller ha någon som tar kort på en när man rider. Jag skulle definitivt lägga lite tid på att fota hästarna och bjuda på här på bloggen. 
 
- Bara om jag hade haft en bra kamera.
 
Min digitalkamera jag har, köptes för lite över ett år sedan för 1700:- på MediaMarket. Dock så började den efter ett halvår krångla och tog kassa bilder. Till det priset får man väl inte mycket mer...
 
Jag ska försöka spara lite pengar och köpa en begagnad systemkamera, på blocket eller dylikt. Jag saknar fina bilder så mycket :(
 
En som jag verkligen imponeras av är Amanda Hed som kan ta så sjukt bra bilder. Hon kan nog sin kamera utan och innantill, så vill jag också ha det, även om det tar ett tag att komma dit...
 
Ett foto på deras vovve hon tog alldeles nyligen!
Postat av: Evelina

Man lär sig systemkamera ganska fort om man köper en som e ganska basic :D Gjorde jag iallafall :)

vilken fin blogg ni har förresten! :)

2012-08-23 @ 17:21:11
URL: http://kungen.blogg.se
Postat av: amanda

Awwwww, tack :D

2012-08-24 @ 10:42:14
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: