Nu kommer motivationen krypande...

Asslatjejerna / 02 Augusti, 2012 - 11:00 /

Nu känns det som man lever på riktigt. Ridmässigt är motivationen på topp. Jag har till och med - hör och häpna, suttit upp på stor häst flera dagar i rad, heeelt frivilligt ;) Jag har ju inget större val dock eftersom det inte finns några småponnysar hos oss än haha. Skillnaden från att sitta på stor häst är heller inte lika wow längre, i och med att Embla är såpass stor. 
 
Lalalal, nu babblade jag bort inlägget igen. Saken är att det är NU all motivation kommit. Sugen på att rida och pyssla med hästar hela tiden. NU. Alldeles för sent inpå sommarlovet. Skolan börjar ju snart... Men det ska inte hindra mig!
 
Embla och hennes bästa kompis Saltstenen.
Postat av: emmy

sv; Jag ska kika in :)

Himla kul att du tycker det!

2012-08-02 @ 12:30:58
URL: http://emmyjohannas.devote.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: