Skillnaden mellan kategorier

Asslatjejerna / 22 Augusti, 2012 - 09:51 /

Hoppträning ikväll för Sofia Westborg, ska bli spännande alltid kul att träna för en ny tränare. Sofia är Tydligen duktig på unghästar och har bland annat en unghäst hon tagit upp helavägen från inridning till 150 hoppningar.

Nytt för idag är också att jag ska träna med Hyenan dvs storhäst, jag har anmält mig till min första storhäst tävling och eftersom Lövvi vilar så passar det ju bra att jag tränar honom istället.

Det känns inte så länge sen som man red och tävlade B ponny, bara tre år sen ju, nu är man uppe på D och storhäst:P

Jag tycket att det är STOR skillnad att rida D ponny och storhäst jämfört med B och C, man måste rida på ett helt annat sätt, vad tycker ni andra som kan jämföra?

Jag har ridit otaliga ponnyer under åren, gjorde ett litet kollage på några av dem som jag har tävlat…



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: