Tråkiga saker

Asslatjejerna / 07 Augusti, 2012 - 15:05 /

Har inte bloggat så mycket som ni kanske märker, har inte riktigt hittat inspirationen. Däremot har jag kommit igång ordentligt med ridningen, Lövvi ligger i fas och så har jag ju även börjat rida "Hyenan" New Luck och ska försöka komma ut och starta även han i hopp och dressyr framöver.
 
Det var ju meningen att vi skulle vara med i dressyrlagen jag och min syster men förbundet har bytt serie för vår klubb i sista stund vilket innebär att vi skulle få åka så långt som 14 mil enkel resa för att tävla div 3 och det är inte rimligt.
 
Inte rätt mot ponnyerna att stå i ett släp 2,5 timmar dit  och 2,5 timmar hem, inte på den nivån iaf.
 
Därför har vi beslutat oss att vi inte går med på detta , så då blir det inget div 3 ponnydressyr lag för SORF iår:(
 
Jag är inte så super ledsen för det eftersom jag har fullt upp ändå med tävlingar, men Emilia hade sett fram mor dressyrtävlingar. Mamma sa att hon ska få åka individuellt istället.
 
 
Postat av: MARIANATHALIE

Skönt att du kommit igång med ridningen!
Hoppas att du får en fortsatt bra tisdag! :)

2012-08-07 @ 15:32:53
URL: http://marianathalie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: