Års sumering

Asslatjejerna / 30 December, 2012 - 13:00 /

Idag är det näst sista dagen av 2012 sedan börjar ett helt nytt år. Jag kan inte säga att detta året varit något att hurra för, det har nog vart hälten hälften. Jag är så dålig på att sumera från ett helt år men nedan kan jag klottra några händelser jag kommer ihåg.
 
* Jag, Felicia och Emilia deltog i gotacupen och i sista omgången kom vi trea för dagen.
* Grynet, Bruno och Gina har fått lämna oss och springer nu på de evigt gröna ängarna ihop.
* Felicia och Lövvi har debuterat LB.
* Jag tävlade första gången på stor häst, med Dunört.
* Dunört fick hälta mitt i tävlingssässongen och fick vila länge samt ett veterinärbesök.
* Även Aloha fick åka och kolla upp sig på kliniken.
* Rassla fick en en kull på 12 valpar.
* Jag och my var med i en dressyrtävling för första gången.
 
Det är det jag kommer ihåg ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: