En satans kul tävling

Asslatjejerna / 05 December, 2012 - 08:00 /

När jag efter sista omgången i Gotacup satt och redigerade ihop filmerna från dagen så satt jag och log hela tiden. Överallt hörde man lag som hejjade på varandra, och när det var våran tur, och vi insåg att det gick bra för oss ALLA, ja då hörde man väldigt nervösa kommentarer från lagmedlemmar och vi hade en minst sagt nervös kameramamma ;)
 
När vi fastslått att två av tre tävlande hade ridit sina ritter felfria så vågade vi inte säga det till Eleonora som var den sista att rida in på banan. Vi trodde att hon skulle bli för nervös och vi ville heller inte vara taskiga att lägga någon press på henne, för om laget skulle bli placerat var upp till hennes ritt. Men även hon red ju felfritt och jag tror hon redan visste då att alla var nollor så som vi publiken tjöt ;)
 
Lite tråkigt att jag troligtvis raderat de originella klippen, för annars hade man kunnat lyssna nu igen haha, men nu får vi nöja oss med en låt. Nu är det ju evigheter sedan tävlingen ens var, men man ryser ändå när alla minnen kommer tillbaka!
 

Sedan var även Winston och Lövvi med i avd B och bjöd på felfria rundor.
 
Postat av: Ida

Fina bilder / film :)

2012-12-05 @ 16:04:20
URL: http://idawoxliiin.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: