Julhoppningen

Asslatjejerna / 09 December, 2012 - 19:45 /

Hoppningen idag flöt på relativt snabbt trots att det var både KM och ridskolelever med. Vi var inne flera på banan och fick stå i hörnen medans de andra hoppade. Det skötte Embla bra. Hon tyckte mest att glittret på väggarna var intressant ;)
 
På framridningen kändes Embla helt okej. Man får verkligen driva, man får inte farten gratis direkt. Det positiva var att hon var ärligt framme för skänkeln, så det var bara att försöka hålla uppe det tempot. Hon hoppade fina språng där så jag kände mig verkligen redo när jag red in på banan. Där blev hon inte spänd eller så, men något tillbaka vilket bara gjorde att jag bara fick jobba mer. I andra rundan visste hon vad som gällde och tog dom där 70-hindrena som om ingenting. Både jag och Embla får nog träna lite hårdare framöver så vi orkar hålla jämnt tempo haha!
 
bjuder ;)
Postat av: amanda

Jag tyckte det gick jätte bra för er idag :D

2012-12-09 @ 21:13:21
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: