Kavajletande

Asslatjejerna / 30 December, 2012 - 16:00 /

Just för tillfället är ju inte tävlingar så aktuellt mer än kanske någon pay and jump. Men tills dess att de andra börjar vill jag ha en ny kavaj. Den jag har är så tråkig och dessutom lite för stor. Jag vill ha en som sitter slimmad mot kroppen haha.
 
Nu till saken. Svart eller marinblå? Väljer jag marinblå så kommer jag att få köpa en ny hjälm, men det känns som det är dags snart ändå. Men svart gillar jag ändå bättre trots att de är lite tråkiga. Jag hörde en gång en som sa. "Nu när det finns så många färgade kavajer så kommer svart snart vara utstickande att ha på tävling", och så kanske det är? ;)
 
 
Jag gillar verkligen dessa från Hööks och anar att det är någon av dom som kommer pryda mig på kommande tävlingar.
Postat av: Tussie & London - med drömmar om SM

Jag har hört mycket gott om de där kavajerna (:

Sv; Haha ;p

2012-12-30 @ 16:26:35
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Fredrika

Jag gillar också hööks. Tycker de har mycket snygga och stilrena kläder för bra priser :)


Jag har min allra första frågestund på bloggen.
Skulle betyda jätte mycket om jag fick många frågor.
Ingen fråga är för dum. Jag svarar på alla frågor!:)

/ fredrikalidman.blogg.se

2012-12-30 @ 17:27:30
URL: http://fredrikalidman.blogg.se
Postat av: kajsa:)

Svart, tycker jag! svart passar till ALLT:D

2012-12-30 @ 17:33:06
URL: http://www.stallbrudar.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har en sån kavaj, blå. Superskön!

2012-12-30 @ 19:54:33
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Anonym

jag testade hööks kavajer, väldigt dålig passform. När de var passliga i armarna satt de som en potatissäck på resten av kroppen och när den satt bra på resten av kroppen fick man inte in armarna i dem... jag skulle välja en lite dyrare med bra passform och med längre livslängd.
Jag har valigtvis kavajer i stl. 34-36 och för att få armarna in i hööks' kavaj måste jag ha en 38...

Svar: Felicia skall köpa en likadan och eftersom vi har olika kroppsform kan jag ju prova hennes :)
a s s l a t j e j e r n a

2013-01-01 @ 15:24:06


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: