Mina räddare i nöden!

Asslatjejerna / 05 December, 2012 - 16:02 /

Som tidigare skrivit letade jag för fullt efter ett par tåliga vinterskor. Jag fick prova ett par som en tjej hade och jag säger bara hallelujah! Jag åkte upp vid åtta tiden på kvällen igår och red Embla. 20 minusgrader och jag var varm när jag åkte hem! Frös inte en ända gång. Jag inser att ni inte kan förstå min lycka, men dom har just räddat min vinter ;)
 
Hur gick ridningen då? Jag red henne på volter på gärdet. Mycket trav och galopp och hon gör verkligen framsteg. Hon har på väldigt snabb tid blivit mycket bärigare, framför allt i sin galopp. Hon hade en väldigt trevlig form och var sådär mjuk och avslappnad så man bara säger wow. Dock är det ju tufft för henne i början så när det blir väldigt jobbigt så är hon lite tung i handen. Men det jobbar vi bort. 
 
 
Postat av: Johanna

vart finns dom här att köpa då? :)

2012-12-05 @ 21:31:37
URL: http://Johannawahlstrom.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: