Ska snart sluta babbla om dom

Asslatjejerna / 21 December, 2012 - 17:00 /

Jag har inte provat pannbanden ännu men jag kollade hur de passade till våra olika schabrak och hör och häpna, de passade till nästan alla haha! Jag har tänkt att Come on ska få agera modell för kameran gillar verkligen henne ;)
 
Ni får välja häst nummer två! Vem ska fotas i det andra? 
 
Postat av: amanda

SV: min kamera är snart 6 år gammal och har därför börjat gå ur tiden. Man kan ju säga att kamerorna har förbättrats otroligt mycket de senaste åren precis som alla andra tekniska prylar. Jämför liksom en 5 år gammal mobil med en iphone 5, lite samma sak ;) Det som är sämst är att jag har väldigt få megapixlar vilket gör att så fort jag beskär bilder så blir dom gryniga osv. Men men jag får önska mig en ny kamera i student present eller nått :)

2012-12-21 @ 18:41:15
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: emma h

Vilgott :D

2012-12-21 @ 19:33:20
Postat av: amanda

Gullig bild!

2012-12-22 @ 21:23:42
URL: http://dressyrab.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: