Strömavbrott.

Asslatjejerna / 27 December, 2012 - 22:47 /

Blev ganska så chockad när hela lägenheten släcktes ner. Jag är absolut inte mörkrädd, utan tvärtom gillar mörker eftersom jag har mörkerseende som en katt. Haha. Gick fram till fönstret för att kolla om det bara va vi som inte hade ström, men tydligen så hade hela Skara släckts ner, tror det varade i 20 minuter eller nått, Nu inser jag verkligen hur beroende vi egentligen är utav elektricitet! 
 
 
 
Tur att månen fungerar som en strålkastare, idag är det ju dessutom fullmåne.
 
 
Postat av: amanda

Min enda tanke var JORDEN GÅR UNDER! Haha..

Svar: Haha jag tänkte typ, jaha och där dog lampan. Men insåg att det var liiite för mörkt för att en lampa gått sönder haha
a s s l a t j e j e r n a

2012-12-28 @ 11:41:00
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: