Fredagens träning.

Asslatjejerna / 04 Februari, 2012 - 10:17 /

I fredags var det årets första träning för min del. Jag har varit lite seg med det, men nu skall jag komma igång. Det var Tillys första träning över huvud taget. Först jobbade vi över cavaletti på volt. Det var lite klurigt för henne vart hon skulle sätta sina fötter. Men i trav gick det samlat och bra. Sedan hoppade vi några serier på långsidorna, vars den ena innehöll 2 hinder och den andra 3. (Höjdpunkten för min del). Där hoppade hon okej och jag tyckte de sista hoppen kändes bra. Jag behöver bara släppa fram henne mer så att hon når fram till hindret på de galoppsprång som hon egentligen skall gå på. (Då utan komplikationer som stopp)
För Winston gick det också bra. Lite samma där att han behövde släppas fram lite mer.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: