Hur hinner man med allting?

Asslatjejerna / 22 Februari, 2012 - 09:00 /

Den stora frågan... Hur hinner man med sin vardag + sina hästar och stallet? Även om jag mer än gärna skulle vilja ha en till helgdag i veckan så är det inte tiden som slår tvist. För mig är det nog orken. Även om jag skall hinna och orka med hemarbeten från skolan, stallet, kvällsjogga, duscha och ha liiite fritid så platsar det helt enkelt in. Man får dela upp det på olika dagar, de saker man prioriterar mest. På skolveckorna prioriterar jag 4 dagar till stallet och resten får helt enkelt duga till det övriga. På helgen får man bara sova ut så gott man kan om det inte är tävlingsdags förstås.
Hur får ni tid och ork till era hobbyer?
Postat av: Jessica

Fin bild:)

2012-02-22 @ 09:45:48
Postat av: Amanda

Haha jag har varken tid eller ork egentligen... Det blir ofta i alla fall tre timmar i stallet varje dag om Brownie inte vilar då tar det väl bara en timme ungefär. Jag har problemet att jag skjuter upp allt otroligt mycket och sedan så sitter jag där kvällen innan ett arbete/läxa/prov/redovisning och sitter uppe och pluggar till 2 på natten ;) Så mitt tips inför gymnasiet, PLANERA. Jag är as dåligt på att hålla mina planer då jag är så trött hela tiden men att planera brukar funka för de flesta andra! Och ifall du har möjligthet så gör läxorna INNAN du åker till stallet för efter man har varit där så är man så himla trött :)

2012-02-22 @ 09:56:46
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: tessan

gå in och anmäl du också till veckans blogg! :)

http://tessanszansa.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



förlåt om du inte gillar sånt här.. :)



fin bild btw :)

2012-02-22 @ 10:10:20
URL: http://tessanszansa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: