Jag vet!!

Asslatjejerna / 23 Februari, 2012 - 15:09 /

Seg som attan har jag varit sen jag var sjuk en hel vecka, massor att ta igen i skolan och så stallet på det, hjälpte inte att det var en veckas lov. Jag har liksom ingen energi just för tilfället och då blir ju bloggen lidande för det är ju ite direkt det man prioriterar högst:(

I morgon kommer dagen jag väntat på länge länge GBHS hela helgen och två nätter på mysigt hotell med god hotellfrukost, ska njuta och hämta kraft ;)


Man jag lovar att bättra mig så fort jag känner att jag har liiite mer energi att ge hoppas alla som läser oss tycker att det är ok... FLÅT!!

HOPPAS VI SES DÄR!!!


Postat av: Paulina

Åh, ska också till Gbghs, längtar verkligen!

2012-02-23 @ 20:34:22
URL: http://paulinajennebratt.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: