Skålltorp hoppning.

Asslatjejerna / 26 Februari, 2012 - 18:46 /

Idag var ju jag på pay and jump själv förutom min mamma, hennes kompis och mormor. Tilly skötte sig jättebra både på banan och för övrigt. Hon var väldigt lugn i de olika situationer såsom sadling och förbi ridning av andra hästar. 

Jag började med att rida fram henne på en lång grusväg. Pigg var bara förnamnet. När vi sedan gick in för första gången på banan var hon lite spänd, men efter lite trav runt om hindrena slappnade hon av igen. Vi red banan runt utan fel och samma med andra klassen. Där var hon mer framåt och hade lite mer sug mot hindrena. Då hade hon ju listat ut vart hon skulle ;)

Postat av: Jessica

Ni va jätteduktiga båda två:)

2012-02-26 @ 21:15:58
Postat av: Sandra

Film? Jag är ju nyfiken :)

2012-02-27 @ 08:20:14
URL: http://motosidressyr.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: