Hårdträning framöver.

Asslatjejerna / 16 Januari, 2012 - 13:00 /

Nu kommer ju alla tävlingar igång och Emilia och Felicia har ju redan hunnit vara ute på en lokal tävling i år. Jag som tidigare bara hålt mig till klubbtävlingar är på väg upp till den nivån jag med. Som ni förstår är det en hel del grejer som ska fixas och köpas, som inte redan finns. Som det är planerat nu så kör vi på några pay and jumper i utbildningssyfte samt en lokal i februari. Där ska även Tilly starta och det blir lite av en utmaning att tolka NU hur hon kommer vara DÅ. Men nu tänker jag inte fundera och spekulera utan bara köra på.
Jag tror på Tilly. Hon utvecklas i rasande fart och har numera eld i baken på hoppbanan om hon fått värma upp ordentligt.
Postat av: KLARA

KUL:)

2012-01-16 @ 15:06:14
URL: http://www.stallflickonra.devote.se
Postat av: Lisa

Hej!Det var ju du som gjorde min design.Jag har en fråga hur man ändrar infon om mig.För jag har försökt men det går inte:/

2012-01-16 @ 15:26:51
URL: http://guldponnys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: