ponnysanning

Asslatjejerna / 18 Januari, 2012 - 09:47 /

Igår skrev ponnysanning om Tiara som jag ridit och tävlat åt familjen som hade henne som 4-5 åring, anledningen till att de skrev om det är att efter att hon sålts till en ridskola (tror jag) visade sig behöva lite tillridning då hon bara var 5 och Sara Karlsson då var den som fick det jobbet. Världen är liten skrev dom, men världen är mindre säger jag .

För Tiara är ju en Welsh ponny efter Simberg Hip hop och det lustiga är ju att "våran" Särkens Winston har samma pappa! Det är väl iof ingen superskräll eftersom Simberg Hip hop har många avkommor, men lite kul är ockå att stuteri Simberg ligger här aldeles nästgårds.
                                                                             Tiara
                                           
                                                                               
                                                                         Winston 



Tiara


Winston

                                         
Postat av: Sälen

Va söt, önskar jag fick rida nån av dem :)

2012-01-18 @ 14:04:14
Postat av: Daniela

Aww, Winston är ju bara för söt :D



Känner ni Tiara?

2012-01-18 @ 16:47:36
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så söta hästar! :D

2012-01-18 @ 18:53:17
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: Domstolen

Käft sälen, aldrig!!

2012-01-18 @ 21:08:27
Postat av: Sälen

Nu blev jag lite sur:(

2012-01-18 @ 21:09:34
Postat av: Domstolen

Flåt, inte jag som bestämmer :( Tyvärr

2012-01-18 @ 21:13:34


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: