Allastudier.se - Sponsrat inlägg

Asslatjejerna / 06 Juli, 2012 - 12:07 /

Jag har ju velat fram och tillbaka väldigt mycket angående mitt gymnasiumval. Helst av allt skulle jag vilja att det låg ett naturbruksgymnasium i lilla Götene, så man slapp pendla ett x antal timmar varje dag. Då hade jag lätt valt det och riktat in mig på djurvård. Istället har jag ju valt ett restaurang och livsmedel program, vilket gör att jag både kommer kunna gå den högskola jag vill samt tjäna lite extra pengar i det området.
 
Nu till saken. På den här sidan finns allt man behöver veta. Det är bara att klicka sig in där och börja klicka sig runt bland de olika kategorierna. Om inte jag redan hade fått den hjälp jag behövt så skulle jag lätt använda mig av den sidan eftersom den verkar... - simpel. Och det är inte något jag bara säger utan det tycker jag verkligen :) 
 
Så vad vill du veta mer om? Gymnasium? Komvux? Högskola? Utomlandsstudering? Allt finns där!
 
Om du mot förmodan inte skulle hitta vad du letar efter så finns det ett forum, där du kan chatta eller skriva med lite mer kunniga personer.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: