Det här med tatuering...

Asslatjejerna / 18 Juli, 2012 - 18:00 /

För ett tag sedan la jag ju upp en bild på min tatuering, vargtassar som sitter på min vad. Även fast det var en impulsiv sak så låg det mycket vilja bakom, och motivet var noga genomtänkt efter mycket övervägande. Jag har aldrig ångrat att jag tatuerat mig eller vad jag tatuerat mig. 
 
Självklarheten var att jag ville ha något med djur. Det är svårt att skriva ner känslor så just VARFÖR det blev vargtassar går väl att sammanfatta som att... - Djur har alltid betytt mycket för mig och satt spår i mig. Eftersom jag alltid vart fascinerad av alla sorts djur ville jag helt enkelt ha en blandning av vilt och tamt.
 
(Många tycker säkert jag är helt störd som gjort det vid femton års ålder ;) Medans andra respekterar det. Jaja, old)
 
Aja, meningen med inlägget. Jag överväger att göra en till tatuering. Ska jag vänta eller inte. Även om jag inte växer så mycket mer så kommer det vara betydligt snyggare att ha en nygjord när man är vuxen istället för en som är 10 år gammal. Hmm ;)
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: