Företaget, min uppfattning.

Asslatjejerna / 09 Juli, 2012 - 15:00 /

Näää, det är inte så enkelt faktiskt. Jag kom på mig själv att när jag stod på banan en gång, att pusta ut, för att vi klarat stressmomentet med att rigga upp allting. 
 
Man behöver absolut vara stresstålig, inte blyg, ta för sig, trevlig, vara snabb med nya idéer ifall något strular. Man behöver komma in i någon sorts rutin så att allt som tog tjugo minuter i början numera bara tar fem. 
 
Men främst behöver man också ha tålamod. Första gången kanske vi inte fick någon kund. Kanske heller inte andra eller trejde, men fjärde, då började det droppa in kunder.
Första bilden kanske blir helt värdelös, pinsam att ens visa. Andra också, och tredje. Sedan vänder det och varenda bild du klickar bli BRA. 
 
Inget jobb är enkelt i början. Ge inte upp!
 
 
Postat av: sandra

Ni var aldrig på Ljuslingsbacken va?

2012-07-10 @ 08:13:57
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Fanny Jaensson

Jag tog en paus från eran blogg ett tag då jag var i New York och är helt borta, vad gör ni i ert företag? Fotar ni på hästtävlingar och sedan säljer bilderna eller? :)

Svar: Haha ojdå, men hoppas du haft det trevligt!
Ja precis, vi har en kategori med det ifall du vill läsa mer :)
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-10 @ 23:33:09


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: