En riden

Asslatjejerna / 17 Juni, 2012 - 20:15 /

Hejsan! Red My för några timmar sedan. Det fick bli ett dressyrpass på banan och jag fick en ganska bra känsla.Hon släpper mycket fortare nu än vad hon gjorde i början. Jobbar mycket bättre på volter och går i en trevlig form. Dock är hon lite svagare när hon travar i vänster varv.
Idag kändes hon dessutom bättre i galoppen. Jag försökte att släppa henne lite mer men ändå ha kvar formen och hon galopperade faktiskt på i ett bättre tempo. I slutet provade jag att rida LB:1:an och jag fick till vägarna jättebra. 

Sumeringen = Hon var med på noterna.
Detta var för ungefär 7 månader sedan. Rund och gó
 
Postat av: Clara

Hej! Var gärna med i utlottningen av ett hästporträtt på vår blogg, det hade gjort mig superglad att få lite hjälp att hitta inspiration att rita igen, och vad hjälper bättre än vackra hästar? :)

http://tvistirni.webblogg.se/2012/june/inspirationen-tryter.html#comment

2012-06-17 @ 20:25:24
URL: http://tvistirni.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: