Första dagen på sommarlovet

Asslatjejerna / 17 Juni, 2012 - 00:22 /

Tidigare idag red jag ju Dunört igen, och jag kan väl sammanfatta passet med en förvirrad gubbe. Emellanåt kändes hon ganska fint, var stadig i munnen, dock något trött tror jag. Hon har gått på banan det mesta av passen och bara ridits på fältet någon enstaka gång, så jag tror att det är dags för henne att komma ut i skogen, och få bralla av sig lite, försiktigt ;)

Hon var inte elak eller någonting idag men jag tror det har blivit lite enformigt. Hon sköt rygg och skuttade lite i galoppen efter ungefär ett jättefint varv i galopp. Jag tolkar det som gläjdeskutt eftersom hon efter det var taggad och mycket mer framme för skänkeln än tidigare delen av passet. Jag tror även det kan hänga i lite med att det var jobbigt för henne, och att hon brallade lite för det. 

Så jag drar slutsatsen att hon behöver komma ut lite. Imorgon (Eller idag blir det ju eftersom jag skriver inlägget så sent) ska vi ut på en låång promenad om vädret tillåter :)





 

 

Postat av: Anonym

Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg!

www.utseendebesatt.blogg.se

2012-06-17 @ 01:01:28
Postat av: Jessica

hoppas ni får en toppen söndag :D
Kram!

2012-06-17 @ 01:45:20
URL: http://jjessicaaj.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: