Så här gick det idag

Asslatjejerna / 06 Juni, 2012 - 20:34 /

Jag red fram My ordentligt. Jag kunde inte jobba henne i form så jättemycket, men jag jobbade lika väl fast på andra vis. Mycket övergångar, tempoväxlingar och jag ville hela tiden ha henne framme för skänkeln. Kände att jag behövde ha ett dressyrspö med mig för att kunna korrigera henne kvickt, men det får man ju inte ha på lokala sedan ;)

Rundorna kändes helt okej. Runt kom vi utan fel men hon var något seg men jag behöver bara lära mig hur hon ska ridas. Jag kan ju inte henne så än...

Lövvi plockade också med sig en rosett, (Även om det inte är det viktigaste. Ville bara betona att även hon kom runt banan utan fel) I andra klassen var hon lite mer taggad och ökade tempot. Hon fick inte lika många uppåtsprång men fick med sig en bom någon gång. 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: