Vår resa har vart underbar

Asslatjejerna / 18 Juni, 2012 - 18:12 /

Sitter här och saknar Tilly något enorm. Varav jag har anledningen till att man inte ska fästa sig vid något som inte är sitt.

Tänk vad vi utvecklades, både jag och hon, och sedan sa det bara svosch så stog hon i en hage i Göteborg och käkade gräs. Det blir aldrig mer jag och hon på tävlingsbanorna, så jag ska sluta sitta här och tycka synd om mig och kolla på våra underbara månader tillsammans.

Tack iallafall för att du givit mig de finaste månader jag någonsin upplevt. Om Tilly nu mot förmodan skulle sitta vid en dator och se detta.


Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hoppas att ni har haft en bra dag ^^

2012-06-18 @ 18:17:17
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag ska skicka hälsningen vidare till Tilly. Tror hon saknar dig med, hon tycker det är lite svårt att förstå vad hon ska göra! Hon har det bra och vi tycker mycket om henne. Tack för det fina arbete som du lagt ner på Tilly!
Hälsningar Johanna, Embla och Tilly.

Svar: Åh det värmer, tack för att ni är så goa emot henne <3
a s s l a t j e j e r n a

2012-06-20 @ 11:31:20


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: