Gårdagen

Asslatjejerna / 21 Mars, 2012 - 11:04 /

Jag tänker sluta ursäkta mig för mitt dåliga engagemang för bloggen, har helt enkelt inte tiden som behövs, skola och stall tar all min tid.

Igår red jag först Lövvi och sen Tilly eftersom det är carros tur att vara sjuk. Vi har ju tänkt att vara med i GOTA cup i år och då är det hög tid att öka träningsnivån ett snäpp för att hästarna ska va på topp i Maj när den börjar!

Lövvi fick också nya skor i går vilket var välbehövligt.

Idag tänkte jag göra ungeför samma, men eventuellt hinna med någon mer ponny, om Carro kommer så får förhoppningsvis allihop komma ut o röra på sig :)


Vad ska ni hitta på idag?

Postat av: emma

jag har studiedag så blir att vara hemma och chilla lite :)

2012-03-21 @ 11:12:46
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/
Postat av: Emma -Hästblogg

Ska till läkaren och sen blir det till stallet och ett dressyr pass :)

2012-03-21 @ 11:25:27
URL: http://piledalsideal.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: