Hemma efter tävling och jobb i stall.

Asslatjejerna / 10 Mars, 2012 - 17:10 /

Tilly sköter sig numera toppen på tävlingsplatsen. Som om hon alltid vart tävlingsponny fast hon egentligen gjorde sin första start någonsin i September ;) Man fick inte hoppa två rundor i samma klass så jag hoppade bara en 70 runda som var planerad. Hon nollade där och var inte ens tittig. Nog för att hon tyckte en del hinder var knepiga men hon tvekade inte på det sättet hon brukade göra annars. 

Det var ju lite löjligt att åka för att endast hoppa en runda, och eftersom höjden inte gör så mycket skillnad så efteranmälde jag mig och hoppade 80 cm också. Där blev det tyvärr två stopp, men det var "bra" stopp så att säga. Alltså vet jag vad som gick fel och det var inte att Tilly vägrade för att hon inte ville hoppa. (Mot trean kom vi i obalans och Tilly förstod inte vad hon skulle hoppa. Mot femman blev hon lite tveksam och jag med, vilket resulterade i att ingen ville hoppa, tolka mig rätt.)

Men allt som allt är jag nöjd. För 5 månader sedan trodde jag inte att jag skulle vara ute och hoppa LC-rundor på den ponny som då hastigast kastade sig igenom 40-hinder... :)
Snygg i rött trots att huvan var liiite för stor ;)
Postat av: elinemargareta

SV: åhh..jag vann inte..allt bra? :) kram!

2012-03-10 @ 17:38:32
URL: http://elinemargareta.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur tror du att det är att vara känd?

seså gå in och svara hur du tror att det är! :)



direktlänk: http://lindauknow.blogg.se/2012/march/dagens-fraga.html#comment

2012-03-10 @ 20:34:39
URL: http://lindauknow.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: